Страхування залишкової вартості
Страхування залишкової вартості
За останні кілька років попит на страхування залишкової вартості був експонентним. Зменшення традиційного фінансування призвело до величезного попиту на альтернативні рішення боргового фінансування великих активів і підштовхнуло використання операційного лізингу, фінансового лізингу та потреби в інвестиціях з боку приватних партнерів. Ці структури часто вимагають певного рівня RVI від орендодавців, які не бажають або не можуть брати на себе ризик активів, а також від інвесторів, які бажають обмежити свій мінус.
Всупереч попиту, можливості для RVI обмежені, і лише кілька постачальників RV готові пропонувати умови на дуже вибірковій основі. За останні кілька років ринок почав демонструвати ознаки зростання з появою ряду нових страховиків RVI, а також появою ринку перестрахування. Ми маємо доступ до надійної потужності для всіх класів з рейтинговими міжнародними страховиками та перестрахувальниками.
З точки зору андеррайтингу, кожен постачальник RV має переваги щодо типів активів і рівнів ризику. Наприклад, деякі страховики виписуватимуть RVI лише на літаки Boeing і Airbus, тоді як інші розглядатимуть більшість типів повітряних суден, включаючи гелікоптери, регіональні реактивні літаки, турбодвигуни тощо. Деякі страхуватимуть RVI на комерційну нерухомість, тоді як для інших страховиків вона входить до списку виключень. . Банку може бути зручно надавати RVG на корпоративних літаках, тоді як вони були б у списку відмови для певних страхових компаній RVI.
Оскільки вартість комерційних суден знизилася, ринок склався для більшості видів судноплавства. Частина нашої ролі полягає в тому, щоб досягти відповідності апетитів страховиків до потреб наших клієнтів.
З точки зору андеррайтингу, кожен постачальник RV має переваги щодо типів активів і рівнів ризику. Наприклад, деякі страховики виписуватимуть RVI лише на літаки Boeing і Airbus, тоді як інші розглядатимуть більшість типів повітряних суден, включаючи гелікоптери, регіональні реактивні літаки, турбодвигуни тощо. Деякі страхуватимуть RVI на комерційну нерухомість, тоді як для інших страховиків вона входить до списку виключень. . Банку може бути зручно надавати RVG на корпоративних літаках, тоді як вони були б у списку відмови для певних страхових компаній RVI.
Оскільки вартість комерційних суден знизилася, ринок склався для більшості видів судноплавства. Частина нашої ролі полягає в тому, щоб досягти відповідності апетитів страховиків до потреб наших клієнтів.